info@tech-trend.hu
kedd, november 26, 2019
Technológia

Hamarosan aktiválásra kerül a Chrome saját hirdetésblokkolója

Fotó: Google
480megtekintés

Az új fejlesztés igyekszik majd javítania  felhasználói élményen azáltal, hogy eltávolítja a zavaró reklámokat a különböző oldalakról.

A néhány hónapja jelentette be, hogy elkészíti saját hirdetésblokkolóját a böngészőhöz, amin első hallásra azért sokan meglepődtek. A keresőóriásnak azonban hátsó szándékai is vannak a blokkoló piacra dobásával, hiszen ezzel szeretnék elérni, hogy a felhasználók olyan Ad Blockereket telepítsenek számítógépeikre, amelyek minden reklámot eltávolítanak a weboldalakról.

Mivel a Google nyilvánvalóan szeretné, ha saját hirdetései továbbra is megjelennének, az általuk fejlesztett hirdetésblokkoló csak a felhasználók által zavarónak vélt hirdetéseket tüntetik el a honlapokról. Az, hogy mely reklámok zavarják leginkább az internetezőket, egy 25 ezer felhasználó bevonásával készített tanulmány alapján került meghatározásra.

A Venturebeat információi szerint az új funkciót 2018. február 15-én aktiválja a Google, amely a Google Ad Experience weboldalon lehetőséget nyújt a honlaptulajdonosoknak arra, hogy leellenőrizzék, a blokkoló elérhetővé tétele után megjelennek-e majd hirdetéseik.

Forrás

Csatlakozz, és zsebeld be az értékes nyereményeket!