Hamarosan aktiválásra kerül a Chrome saját hirdetésblokkolója

Az új fejlesztés igyekszik majd javítania felhasználói élményen azáltal, hogy eltávolítja a zavaró reklámokat a különböző oldalakról.
A Google néhány hónapja jelentette be, hogy elkészíti saját hirdetésblokkolóját a Chrome böngészőhöz, amin első hallásra azért sokan meglepődtek. A keresőóriásnak azonban hátsó szándékai is vannak a blokkoló piacra dobásával, hiszen ezzel szeretnék elérni, hogy a felhasználók olyan Ad Blockereket telepítsenek számítógépeikre, amelyek minden reklámot eltávolítanak a weboldalakról.
Mivel a Google nyilvánvalóan szeretné, ha saját hirdetései továbbra is megjelennének, az általuk fejlesztett hirdetésblokkoló csak a felhasználók által zavarónak vélt hirdetéseket tüntetik el a honlapokról. Az, hogy mely reklámok zavarják leginkább az internetezőket, egy 25 ezer felhasználó bevonásával készített tanulmány alapján került meghatározásra.
A Venturebeat információi szerint az új funkciót 2018. február 15-én aktiválja a Google, amely a Google Ad Experience weboldalon lehetőséget nyújt a honlaptulajdonosoknak arra, hogy leellenőrizzék, a blokkoló elérhetővé tétele után megjelennek-e majd hirdetéseik.
Csatlakozz, és zsebeld be az értékes nyereményeket!