info@tech-trend.hu
hétfő, december 17, 2018
Mobil

Két gyártó uralta a karácsonyi mobil eladásokat világszerte

Fotó: IndiaMart
569megtekintés

Az ünnepi időszakban minden évben kiugróan megnő az értékesített új mobilkészülékek száma. Lássunk egy kis statisztikát a 2017-es évből.

A Flurry Analytics piackutató vállalat közzé tette az idei karácsonyi szezon legtöbb aktivált mobil listáját, melyet világszinten vizsgáltak. Ebből kiderült, hogy az körülbelül 70%-át a két legnagyobb gyártó, az Apple és a tudhatja magáénak.

Ezúttal meggyőző fölénnyel az Apple végzett a toplista élén, 44%-os részaránnyal. A Samsung, hasonlóan a tavalyi évhez, idén is a második helyen ért célba nagyjából a teljes forgalom negyedét megszerezve. Érdekes, hogy a listán szerepelnek olyan gyártók, akiknek termékei nálunk kevésbé ismertek, mint pl. az Oppo és a Vivo. Ők a forgalmi részesedésüket a nem kis felvevő piaccal rendelkező Kínának és Indiának köszönhetik.

Kicsit boncolgatva az Apple eredményét kiderül, hogy a kereslet még mindig nagyobb a régebbi modellek ( 6, 7) iránt, mint az új / plus és iránt.

Az iPhone 6 és az iPhone 7 kiemelkedése jól mutatja, hogy a fogyasztóknak még mindig fontos szempont az ár.

Forrás

Csatlakozz, és zsebeld be az értékes nyereményeket!